- hemma igen

Ätnligen är jag hemma efter två dagar på ullared! :) Övningskörde idag på E4an vid Stockholm, vilket jag tyckte var ganska duktigt gjort. ^^ haha, jaja hemresan gick bra, tog ju 7h med ett ätstopp och två andra stopp. Desutom var de köbildning mitt på E4an. Helt stört mycket trafik. -.-

jaja, Ullared. Kom ju dit igår och hann gå i ca 5h innan affären stängde. då hade vi inte ens gått igenom en våning. (Finns 2) aja, sen sov vi på ett hotell liknande. väldigt mysigt faktiskt! sen gick vi från ca 8 till  1 kanske idag. Sen åkte vi hem och allt de där :) har köpt för över 2000kr själv, och då räknas inte skolsaker och lite ridsaker till. men men, lyckades få med mig en vinterjacka och allt som man behöver på vintern utomhus. sen massor med kläder. Nya sporrar, nytt spö och såklart ridhandskar. :)

Mycket skratt kan jag lova att det blev. Inte så svårt när man åker med mamma, moster och erikay. ;) (y)

En stor tummen upp för Ullared och en helt otroligt bra resa, även fast den blev lite dyr. ^^ Tack till mamma som är snäll och betalar en del av summan ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0